luni, 19 august 2013

Repede ca vântul...

      Cât de repede a trecut cea mai lungă şi frumoasă vacanţă! Îmi aduc aminte de festivitatea de încheiere, ca şi cum ar fi fost ieri. Pe atunci, eram bobocei, piticii liceului. Dar am trecut peste acest stadiu minunat şi vom fi clasa a X-a. Această clasă va însemna încă un an cu cei mai buni colegi pe care îi puteam avea, încă un an sub "aripa " domnului diriginte...
      Dar nu vreau să mai vorbesc despre şcoală, pentru că încă este vacanţă! Vacanţă, cel mai frumos cuvânt, cuvântul care, cred, redă zâmbetul pe buzele oricărei persoane. Deşi nu mai sunt multe zile de vacanţă, trebuie să ne bucurăm la fel de tare de ele! Adică ce poate fi mai frumos decât să te relaxezi în fiecare zi  cu familia sau cu prietenii, la munte sau la mare..., oriunde! 
      Dragi colegi, drag domn diriginte, a doua familie a mea, sper că v-aţi simţit bine în vacanţă! Eu am fost plecată, am făcut o vizită din nou mării şi altor oraşe şi m-am simţit foarte bine. Cu unii dintre voi  m-am mai întâlnit în vacanţă, dar tot mi-e dor de voi. 
                                                                                                                            N.G. 

Un comentariu: