marți, 23 octombrie 2012

4, cu dirigu', 5...

Curtea Castelului Huniazilor şi...
noi, castelanii, la balcon!
 Şi dacă tot nu v-aţi grăbit cu scrisul, iată că blogul ne joacă feste şi cea mai populară postare de până acum s-a trezit înlocuită cu o alta care face... prezenţa pe blog şi eu m-am văzut nevoit să  revin cu alt text.
Costi! Să te văd: poţi reface bucăţica de text pe care o scriseseşi?? Eu, cum vezi, am  umplut locul cu alt mesaj! Iar pozelor le-am adăugat câte un comentariu ca de la voi... Dar tot nu mi-a trecut supărarea! E rândul vostru!
Ce-o fi în spatele uşilor închise??
Ce ne-a plăcut la Sarmizegetusa!..
Această masă a fost una din cele mai aşteptate mese din viaţa mea. Cred că am aşteptat aproape două ore, dar a meritat din plin.:) (porţie triplă):))





6,30, dirigu' la balconul nostru
Ce frumoasă a fost acea dimineaţă. :x
Şase! a venit dirigu',  dar noi...
Clipe de neuitat împreună cu fetele din a 10-a. Mai dădeam o fugă din când în când cu Răzvan în camera lor. :D
Gata! Ne-am trezit!!
Avem treabă!

aşteptam micul dejun!

Ne e foameee!

Mulţumim! şi încă ce poftă avem!!!
La Coloana Infinitului norii ne-au


Nu chiar toţi ne-am trezit. Unii au avut nevoie de un impuls din partea colegilor. (corect Răzvane?) :)) :)).
Nu am să uit niciodată cum râdea domn` diriginte de pe balcon, în timp ce eu, Costi şi RFC (Radu Cătălin Florin), îl atacam pe "săracu`" Răzvan cu perne pentru a-l înviora puţin.:))

Văd că a luat Claudiu tot ce era mai bun, dar am găsit şi eu o "portiţă" pentru a mai scrie ceva. Acea femeie a trecut pe lângă noi de nenumărate ori până să îşi dea seama că numai noi nu primiserăm ceai, şi nu ar fi fost o problemă aşa de mare dacă nu am fi fost "morţi" de sete, pentru că nu mai aveam nimic de băut şi nu aveam nici de unde să cumpărăm.

Aici râdeam cu RFC (Radu Cătălin Florin) de felul cum îşi tăia roşia cu furculiţa, şi cum cu acelaşi instrument încerca sârguincios să îşi întindă pateul. :)) Costi, îmi cer scuze că m-am băgat peste povestea ta. :d

La Masa Tăcerii... eu tot încercam să nu mă dau mai în dreapta (dreapta mea), ca să nu îmi mai bată lumina pe faţă.
jucat feste! Dar poza rămâne!


La Masa  Tăcerii, cu prinţesele...
Mănăstirea de la Curtea de Argeş este una dintre cele mai frumoase mănăstiri pe care le-am văzut, poate chiar cea mai frumoasă. Am reuşit să plec şi cu o mică iconiţă.

 Camarazii mei de excursie, aţi "furat" momentele amuzante, dar aţi omis momentele frumoase din prima seară, aş dori să încep cu momentul în care voi  (Claudiu, Costi şi RFC) aţi intrat în restaurant şi v-aţi "pus" pe comandat, în timp ce noi, restul, ne pregăteam de plecare, totuşi aţi spus că v-aţi distrat, la fel şi eu. :))
Detaliu de la Castel
Mormintele regilor reîntregitori de ţară
O alta "fază" amuzantă a fost "Prima farsă făcută pe RFC", şi acum, când îmi aduc aminte, îmi vine să râd, dar să nu uităm şi capitolul II din cartea "Farse pe RFC", dar aici las "onoarea" altui camarad de excursie să povestească.
 Referitor la ce aţi spus, aveţi dreptate... clipe de neuitat. Îmi aduc aminte de acea dimineaţă, Claudiu, dar şi de seara precedentă! :)) Vă mulţumesc, că m-aţi trezit..., acum, când stau şi mă gândesc, ştiu de ce m-aţi trezit aşa... nu v-a lăsat inima să pleca
ţi fără mine :)
În lumea viselor frumoase...
... când prieteni îţi veghează somnul!

Hurezu - Vine cineva la o ceşcuţă cu ceai??!
Detaliu la Coloană
Alt detaliu
Frumoasa frumoaselor dintre mănăstiri

6 comentarii:

  1. Imi e un pic ciuda ca nu am venit, da' sper ca v-ati distrat;).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai toate motivele! nici nu ştii ce-ai pierdut! Şi eu m-am distrat... în limitele posibilităţilor, darmite ei!!

      Ștergere
  2. Dupa ce am citit randurile scrise de,,camaradul" meu Razvan, mi-am amintit de farsele facute lui RFC(Radu Catalin Florin) si sper sa nu se supere pe mine, dar ar fi pacat sa nu adaugam o poza cu el.In primul rand nu ar fi o chestie de care sa ii fie rusine.NU e nici primul nici ultimul care pateste asa ceva... Sincer sa fiu si mie mi sa intamplat asta si nu numai o data.Asa ca Radule imi pare rau dar trebuie sa pun macar o poza.
    PS:Sa nu mai adormi niciodata primu cand mergi la o pertecere sau intr-o excursie:))
    Cu toata stima "camaradul" tau Claudiu

    RăspundețiȘtergere
  3. Camarade Claudiu, mi-l voi pune "in cap" pe RFC, dar o poza cu el "ar face toti banii" :))
    Radule, am crezut ca ti-ai invatat lectia in prima seara, dar spre deliciul publicului ai adormit primul si in seara urmatoare, ajutandu-ne sa nu uitam de aceasta excursie mult timp de acum, sau poate chiar niciodata...
    P.S. Camarade Claudiu, sa-mi trimiti si mie pozele
    Razvan

    RăspundețiȘtergere
  4. Băăăăi camarazilor! Şi POZA??? Poza, până la urmă, unde e? Există sau e o scorneală cu care vă lăudaţi??? Nu cred că Radu are motive să se supere, o spune foarte bine Claudiu! Dar dacă poza nu e... Noi mai aşteptăm acest botez de excursionist al lui Radu!...

    RăspundețiȘtergere
  5. Pozele cu Radu, sunt la Claudiu, care acum are unda verde sa le posteze. Nu ne-am fi laudat noi, fara poza aceea, "Ce este in mana nu-i minciuna", acum asteptam sa posteze Claudiu pozele, merita!

    RăspundețiȘtergere