luni, 29 octombrie 2012

"Punctul pe. . . F ": Prezent!

Bisericuţa noastră
  
     Făcând referire la ce a spus d. diriginte despre "bisericuţe",  chiar mă gândeam să spun câte ceva. Uitându-mă la fiecare (cu ochiul meu de ştiutoare), am observat şi concluzionat (să folosim şi ceva cuvinte inteligente) despre fiecare: de când intri în clasă poţi observa zămbetul cald al lui Măli şi privirea inteligentă a lui Adi. Apoi eşti uluit de cei şase craii, gălăgioşi, distractivi, pe care-i iubim :P.
     Lângă catedră sunt mai liniştite fetele (doar stau nas în nas cu profii), excepţie fac Flash şi Tic Tac (normal). Băieţii..., ce pot spune?..., sunt nişte dulcici... Raul Romanticul, Razvan Cuceritorul, Bogdan (Bobo pe numele de scenă), numa' bun de îmbrăţişat, şi Vlad care e...Vlada, drăguţ şi "liniştit".
     Rândul nostru! Loc de bucurie şi distracţie... E chiar minunat... şi începe bine, cu drăguţa de Cristina, Raluca- prietena mea cu pasiuni asemănătoare, fire nestatornică, Iza... nebuna (în sensul bun), îndrăgostită, săritoare,..... . Apoi dai ochii cu Roxi. mâna dreaptă a dirigului, cu ochii mari, luminoşi şi cu zâmbetul cald, iar Bia e cu adevărat o fată uimitoare, talentată, de gaşcă. Clau şi Andreea sunt mai liniştite, mai spiritualizate, echilibrând rândul, la fel ca şi Vlad, cel tot timpul adormit şi Sebi..., cuminte, foarte, foarte cuminte.
     Cam aceştia sunt colegii noştri (scuze pentru cei care nu apar şi pentru lipsa diacriticelor, promit că or să apară data viitoare)!

              Vă pup şi mă bucur că vă cunosc!

                         Marta

P.S. Până data viitoare, de data asta le pune la locul lor dirigu'!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu