marți, 16 octombrie 2012

Predoslovie...

Simt nevoia să adresez celor care "ne-au dat nume" doar două trei cuvinte: Dragii mei boboci de prin amfiteatre şi săli de curs, iată că titlul câştigător acum vreo... patru ani împliniţi ajunge, în sfârşit, să acopere o realitate a clasei noastre, a spiritului pe care voi l-aţi cultivat şi pe care eu mă simt dator să-l duc mai departe! Cum voi spuneaţi că formăm o familie, eu mă străduiesc, la rându-mi, să vă fac să vă simţiţi pe acest blog, cum e şi firesc, exact ca la voi acasă! Cei mici vă aşteaptă cu drag!! Acceptaţi-le invitaţia şi încurajaţi-i!
Aşaaa! şi acum să trecem şi la treburi stringente:
boboceii mei dragi! de astăzi aştept să "curgă" postările voastre dintâi... În fiecare zi voi monitoriza blogul şi vă voi atrage atenţia: MAI SUNT 15 ZILE!! (astăzi!, că mâine vor mai fi 14... şi tot aşa!). Aştept să fac prezenţa pe blog! Ştiu că se poate! - au dovedit-o Prinţesele! Spor la muncă şi inspiraţie din belşug!! Cine-i primuuuul??
AN

Un comentariu:

  1. Sper să vă meargă blogul, nu ca al nostru!
    Sper să înţeleagă, cât mai repede, toţi boboceii din F care este rostul acestui blog şi să participe cu toţii în realizarea lui. Deasemenea, toţi foştii elevi din F ar fi frumos să apară din când în când în peisaj cu sfaturi, idei sau propuneri.
    E greu la început, dar toţi am trecut prin asta şi am supravieţuit.
    Implicaţi-vă, învăţaţi şi distraţi-vă.
    Este, într-adevăr, una dintre cele mai frumoase perioade ale vieţii. Iar aceşti 4 ani, vor fi într-un final, doar o clipă, doar o amintire. Faceţi ca această amintire să fie frumoasă!
    Spor la scris, abia aştept să vă cunosc!

    RăspundețiȘtergere