miercuri, 31 octombrie 2012

Boboacă într-o clasă de nota 10

       Totul a început într-o zi de toamnă friguroasă. Când am ajuns la liceu, nu reuşeam să-mi găsesc clasa , văzând doar feţe străine. În cele din urmă, am găsit-o şi m-am aşezat în spatele rândului. Toţi ne uitam unii la alţii speriaţi dar, până la urmă am reuşit să ne aflăm numele, deşi peste 5 minute le uitasem. Într-un final, am intrat în clasă, ne-am cunoscut dirigintele, un om de nota 10 şi, peste puţin timp am plecat acasă. Aşteptam puţin speriată următoarea zi. Dar din aceea zi am cunoscut o a doua familie pe care nu credeam că o să am onoarea să o întâlnesc vreodată. Am cunoscut şi o fată specială, care a început să mă suporte uşor-uşor: Simona (colega de bancă ). Acum, suntem cu toţii prieteni, ne ştim numele :)) şi mă bucur că suntem ca fraţii şi surorile. Mă bucur din toată inima că am avut onoarea să vă cunosc şi ştiu sigur că aceşti 4 ani vor fi perfecţi.  


                                                                                                       Georgiana Niţu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu