joi, 18 octombrie 2012

Sunteţi nişte colegi super...

13! şi... 30 - 2 (n.n., AN)

Iată că un nou capitol din viaţa noastră de elevi a început şi am devenit bobocei. Îmi doresc să fim o clasă unită, pe care toţi să o invidieze. Din cât v-am cunoscut până acum, mi-am făcut o părere foarte bună, sunteţi nişte colegi super în adevăratul sens al cuvântului. Sunteţi întelegători, iertători şi mai ales deschişi în a asculta şi problemele celorlalţi. Să rămâneţi aşa, să nu vă schimbaţi! Eu îmi doresc ca 9F să fie o mândrie pentru "Liceul Andrei Mureşanu" şi sunt sigură că sunteţi de aceeaşi părere cu mine :).
Cât despre domnul diriginte, nici nu am cuvinte, am o părere extraordinară despre dumneavoastră, sunteţi un om de nota 10 şi mă bucur nespus că avem un diriginte ca dumneavoastră. Mă bucur că putem găsi în dumneavoastră un sprijin şi o alinare, ne-aţi dat de înţeles că sunteţi dispus să ne ascultaţi, orice problemă am avea, şi pentru toate acestea vă mulţumesc :)!
Roxana

4 comentarii:

  1. Mulțumim pentru cuvintele frumoase , Roxi ! Să știi că noi te iubim ( în special eu :]] ) ! Tu ești o colegă de nota 100 ! b-) Ai foarte mare dreptate cu ceea ce ai spus :* !

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-mi dau numele de data asta! :)20 octombrie 2012 la 09:25

    Dirigu` vostru este într-adevăr foarte tare! Eu am doi profesori preferaţi din toată şcoala, iar dânsul este printre cei 2. Ne-a arătat până acum că orele de română pot fi şi altfel şi pe de altă parte este şi dirigu` nostru (neoficial, din păcate). O să vă daţi şi voi seama cât de tare este, odată cu trecerea timpului. Sper doar să îl apreciaţi pentru tot ce o sa facă pentru voi şi să nu îl supăraţi!!!
    Deasemenea sper să vă ţineţi de treabă cu blogul!!! Văd că e slabă mişcarea, dar vreau să cred ca vă e doar frică de început, frică de critici sau mai ştiu eu ce. Vreau să vă spun că nu va fi criticat nimeni, doar corectat!
    Spor la scris şi repet! abia aştept să citesc mai multe pe acest blog! :)
    Vă urmăreşte zilnic cineva din clasa vecină, 12 R!

    RăspundețiȘtergere
  3. La fel cum a spus şi unul dintre colegii noştii, dirigul vostru este cel mai tare prof. Mereu a avut grijă de noi şi ne-a ajutat la nevoie, sper doar să îl apreciaţi şi mai ales sa îl respectaţi deoarece are foarte multe de oferit.
    Sper că va place la noi in liceu si spor la scris!
    o fată din peda :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Surorilor şi fraţilor din alte clase, dacă într-adevăr vă sunt atât de drag şi de apropiat, vă rog, vă implor, vă conjur, nu mă mai lăudaţi atât, că speriem bobocii! Cred că au de-a face cu vreun Supraom, nu doar cu un dascăl care-şi vede de treabă cum crede el de cuviinţă, care-şi iubeşte elevii ca pe propriii săi copii, dar şi care se mai şi supără, mai pune şi... lebede!...

      Ștergere