sâmbătă, 1 decembrie 2012

La mulți ani, România!

Acum câteva zile eram în mașină împreună cu părinții mei, și am realizat un lucru: trăim într-o țară în care până și câinii vagabonzi au învățat să treacă pe trecerea de pietoni, și oamenii nu... Totuși, cred într-o schimbare, haideți să schimbăm ceva, și să începem cu noi înșine, să facem un viitor mai bun. Gândiți-vă că noi toți nu am crescut precum alți copii din celelalte țări europene, sau cum ne-am fi dorit noi, cum am fi meritat, de altfel, dar tot ceea ce putem să facem este să le oferim ceva mai bun urmașilor noștri, dacă vrei o schimbare, schimbă întâi ceva la tine! Fie ca ziua de mâine să aducă o inovație sub forma unui cadou pentru ziua de azi, ziua naţională a noastră, a românilor. La mulți ani, România!
                                                                                               Raul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu