vineri, 14 decembrie 2012

"Moș Nicolae" pe la noi...

   Ce să zic?... Niște colegi absolut minunați ! Păi nu..? De fapt toți sunt niște colegi minunați.  Clau și Costi s-au împodobit..., țineau locul bradului (care urma să fie cel mai frumos!) :))

Și pe aici...din nou Clau și Costi... 
Păi nu sunt ei "cei mai cei băieți" din clasă? Ba da... tocmai de asta au făcut atâtea poze. (Să moară fetele de ciudă)!

  În sfârșit, o poză de grup... și, dacă nu mă înșel, cred că este singura :) ! 
Dar oricum este o poză reușită, pentru că suntem noi în ea. 9 F  
  Băieții ăștia...! În loc să ajute fetele la împodobit bradul, ei stau să facă poze !  
 Cât despre iepurilă (Bobo): îți stă bine cu căciula Cristinei. 
  Tic Tac( Mădă) cu Fuego ( Răzvan)..
 Mai nou observ..., din ce în ce mai mulți avem porecle; în concluzie: E bine !  

 (Era o pereche frumoasă pentru bal ! ) 
  Unde e cel mai bine decât între fete? Așa-i Răzvănel? Noi știm că acolo îți place. 
 Fetele sunt ca de obicei niște scumpe. Cred că și Răzvănel e de aceeași părere !  
Clau, Bobo, Cătă, Costi...

  Ce avem noi aici ? Băieți... și nu orice băieți: ei sunt filologii noștri ! Păi nu?! Sunt "cei mai tari " ! 






 Și au apărut și Missterii.  
 Ne mândrim cu ei și chiar dacă nu au câștigat "premiul cel mare", pentru noi tot ei sunt câștigătorii ! 

Păi ea e șefa nu? 
 Roxi cred că e cea mai potrivită ca șefă pentru clasa noastră. Are grijă de noi !  
 O iubim cu toții și sunt convinsă că și ea ne iubește. 

Cu Răzvănel: 
 E un coleg model pentru ceilalți băieți. Știe când să glumească, când să fie serios și să nu uităm că e unul dintre primii la învățătură. Poate e chiar primul dintre băieți. 





 Clau? Clau e "o nebunie totală". 
 Uneori e nebun... alteori - prea bun!  
 Ce ne-am face fără el?






 Și într-un final...poza mult așteptată: Brăduțul !  
 E atât de frumos..., ca și noi de altfel. Felicitări, fetelor, pentru cel mai frumos brad. 


 Și acuma câteva impresii despre joi... 
 A fost o zi frumoasă, cu întâmplări de neuitat. Cum am putea uita câte bunătăți am mâncat? Sau cât am șters pe jos după bătaia cu frișcă... Niciodată nu putem să repetăm o asemenea nebunie. Chiar dacă vom mai face activități, nu vor mai fi la fel ca prima. Acum i-am văzut și noi pe colegi cât de pricepuți sunt în "ale gătitului". 
  
 Va rămâne o zi specială în amintirile noastre. 


(îmi cer scuze pentru puținele poze... nu mai am altele, dar aștept să primesc)


Cu drag, 

      Mădă(Flash)


  

Un comentariu:

  1. Foarte frumoasă postarea! Mă face să îmi amintesc de clasa a IX-a deşi a noastră nu a fost aşa...

    RăspundețiȘtergere