sâmbătă, 22 decembrie 2012

S-a dus un semestru...

...

Nu știu dacă să mă bucur pentru cele trei săptămâni de vacanță, sau să mă gândesc ironic că era mai bine la școală. Am mai avut dileme de genul. Aproape în fiecare an școlar încheiat mă gândesc că a mai trecut un an şi că am mai terminat un an din pregătirea mea pentru viață. Mulţi spun că atunci când vor fi mari vor face câte şi mai câte, dar eu prefer să nu spun prea multe, pentru că nu stiu ce-mi rezervă viața.

Viața nu înseamnă de fiecare dată chiar tot ce ne dorim, dar încercăm să o trăim cât mai bine posibil. Nu există viață perfectă dar putem petrece oricând clipe minunate.

A trecut primul semestru', alături de voi, dragi colegi. Ne-am împrietenit, ne-am înțeles bine și avem deja amintiri împreună. 

Acum, că vine Crăciunul...

 Cu toții iubim Crăciunul pentru că este atât de colorat: are colinde, are zâmbete, are zăpadă și globuri și, mai ales, are un Moș rumen care ne aduce tuturor cadouri... Și, chiar dacă am crescut și nu mai credem că el vine personal să ne aducă bucurie, știm că toți cei dragi se gândesc la asta, așa cum și noi ne gândim cum le putem mulțumi că fac parte din viață noastră.
 Bucuria vine din lucruri mărunte, liniștea vine din suflet, căldura sărbătorilor vine din inimile noastre.




Vă doresc ca sărbătorile de iarnă să vă aducă sănătate şi fericire, împlinirea tuturor dorinţelor şi sănătate celor dragi.
 La mulţi ani!


Mădă (Flash) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu