luni, 13 mai 2013

Balul bobocilor!


Fiecare zi reprezintă un nou început, o nouă viaţă...
Balul bobocilor pot spune că a fost o experienţă de care peste ani ne vom aduce aminte cu multă plăcere, o experienţă care ne-a ajutat să ne cunoaştem şi în alte împrejurări decât cele ale şcolii. A fost minunat! Am fost de-a dreptul încântată văzând că suntem o clasă petrecăreaţă, să spun aşa, o clasă de adolescenţi "nebuni" care ştiu să se distreze. Mă bucur foarte mult că am reuşit să ne simţim în largul nostru, împreună. Balul bobocilor este un eveniment pe care este păcat să îl pierzi pentru că se petrece odată în viaţă, este unul dintre cele mai frumoase momente din viaţa de licean. Cu toţii am trecut prin febra balului, prin faptul că nu ştiam cum să ne îmbrăcăm în aşa fel încât să atragem privirile, dar şi să fim luaţi în ochi buni de profesori, acesta este cu adevărat farmecul unui asemenea eveniment. Am trecut prin emoţii extraordinare şi am stat ca pe ghimpi în aşteptarea rezultatelor cu referire la bobocii care au participat pentru titlul de "Miss şi mister boboc" şi am fost foarte mândri de colegii noştri Bianca, Raul şi Claudiu care au obţinut premiile binemeritate, iar pentru că ne-au făcut mândri de ei le mulţumim. Balul a fost un bun prilej de acomodare şi cu ceilalţi colegi de liceu şi cu atât mai mult am reuşit să ne împrietenim cu mulţi dintre ei . 
A fost o experienţă minunată, un nou început de care am păşit cu dreptul. 

















Roxana :) 

Un comentariu: