sâmbătă, 17 noiembrie 2012

De pe la bal...


Balul a fost foarte frumos. Ne-am distrat și a fost super ok! Ne mândrim cu colegii noștri: Bianca, Raul și Claudiu. Felicitări!
Sunteți de aceeași părere?
Sigur! Chiar am fost nemaipomeniţi în spectacolul bobocilor!... păcat de excesele care ne-au privat de un premiu şi mai mare. Bianca a fost imperială! Atâta dezinvoltură, prezenţă scenică, voce, eleganţă! Ce mai, DE-SĂ-VÂR-ŞI-TĂ!!! Raul are tot ce-i trebuie pentru a deveni o vedetă într-ale scenei..., îi lipseşte, din păcate,  auto-cenzura, şi asta, uneori, costă scump! Sigur a fost un mister privat de premiu... Claudiu - foarte bun, dar încă timid, nu-şi dă drumul suficient, deşi talentul îl arată ce pe un promiţător star... al clasei şi, bineînţeles, al şcolii!!

2 comentarii:

  1. Da! Cred că am reuşit să arătăm că nu suntem nişte anonimi, că avem talente care abia aşteaptă să fie recunoscute şi apreciate în şcoală. Şi eu sunt mândru de voi, dragii mei!
    Speram să nu am surprize vineri!... Dar la ce-s buni părinţii, dacă nu să fie alături de copiii lor la bine şi la... mai puţin bine!
    Una peste alta, a fost (aproape) grozav! Felicitări, F!

    RăspundețiȘtergere