marți, 15 ianuarie 2013

Aparatu' nou

Tanti Florica de la 2 o sună pe tanti Vica de la 4. Respectiva tanti Vica, mândră foc că şi-a luat aparat auditiv nou, răspunde - cam tare, ce-i drept:
 - Alo!
 - Alo! Vico, ce faci, dragă?
 - Bine, mi-am luat aparat nou, acum aud cum trebuie cum se ceartă Maria şi George.
 - Auzi...
 - Da dragă, nu ţi-am spus că mi-am luat aparat nou???
 - Ba da, ce face Nae??
 - Ce? Nu, nu vreau la baie.
 - Nu, Nae, ce face Nae, soţu'?
 - Cine ţi-a luat moţu?
 - Lasă! Mai ştii că mi-ai cerut reţeta de chec cu nuci?
 - Da, da.
 - Păi hai că ţi-o dau.
 - Bine, stai să scriu...zi!
 - Deci: "Chec cu nuci".
 - Aha, "Chef cu cuci". Ingrediente: 250 grame găină, o vană de zahăr, rouă rachete de uns... stai puţin, mai zi o dată.
 - Două pachete de unt, un pahar de lapte.
 - ... un pahar de fapte, esenţă de pom şi un praf de mare. Şi cum se face?
 - Stai că-ţi zic acum, unde te grăbeşti aşa?
 - Păi hai zi o dată, şi nu!, nu vreau rochia ta.
 - Of...! Hai scrie mai departe...
 - ... între voi se pune un strat de cretă şi se ornează cu o brişcă bine băută!
 - Îţi urez poftă bună, vecino!
 - Da' duce-te-ai tu pe lună! Na, că-ţi închid!
 - Aoleu! Şi să mai zică cineva că nu-i adevărată vorba "surdul n-aude, dar le potriveşte"!

Sper să va înveselească, măcar un pic. Eu pup şi mai aşteptăm colegi pe blog, Marta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu