duminică, 20 ianuarie 2013

Gata Vacanta...!

 Iată că prima săptămână de școală s-a dus. Acum urmează multe altele... Ce bine era în vacanță! Acele zile când mă trezeam la 12 și nopțile târzii, petrecute vorbind cu prietenii și acele ieșiri în care ajungeam să "mor" de râs... Câte amintiri pe care nu o să le uit curând... Cu siguranță o să ne lipsească la toți vacanța! Cele mai frumoase și amuzante amintiri din vacanță au fost zilele în care mergeam la patinoar cu acele persoane dragi. Adică... cum să nu mi le amintesc!? Doar am luat câteva trânte zdravene pe care nu o să le uit ușor. Sărbătorile le-am petrecut în familie și cu cei dragi, aproape de inima mea și, ce-i drept, moşu' a fost destul de bogat anu' acesta. Din păcate, anul din 2013 a început cam prost pentru mine și asta s-a văzut și la școală, unde prima notă a fost 4. Totuși, sunt sigură că în cele din urmă o să rezolv situația... Toate se rezolvă într-un final. Singurul motiv pentru care am dorit să înceapă școală era să vă văd pe voi, scumpii mei colegi . Sper că semestrul acesta să fie unul mai bun pentru 9F. Denisa 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu