sâmbătă, 30 martie 2013

Apel la sinceritate!

Ce zi este astăzi? 
 Hmmm, dac-am pune căciula pe capul a zece români, nouă ar da-o în bară, aceștia, fiind prea ocupați pentru "setea lor de cultură", reușind să-și potolească această "poftă" cu emisiuni unde sunt prezentate și promovate... hmmm, niște pseudo modele "bune de urmat". 
  Vorba ceea: "Asta-i altă căciulă!" 

Astăzi, se împlinesc 80 de ani de la nașterea poetului Nichita Stănescu. Totuși, mă înspăimântă gândul, că există nu oameni, ci români.. care "Ar băga mâna-n foc", că marele nostru poet este femeie. 
Din nefericire societatea în care trăim ne  vrea proști, manipulându-ne cu tot felul de imbecilități. 
Doar na! Nu este indicat să ne meargă și nouă puțin mintea, trebuie să practicăm "boala maimuței"... Dacă vecinu-i prost, eu de ce aș fi mai breaz??


Oameni buni, trezirea!! Ne dezintegrăm ca neam! Prea mult tineret pleacă la "căpșunărit" pe meleaguri străine! Vom rămâne o țara bătrână, fără pic de vlagă! Dar ce zic eu aici? Ce fac de fapt? Nu vreau să rămân cu sentimentul că "proorocim în pustiu"!  
   Dar, în ultima vreme am rămas stupefiat! Am aflat că George Bacovia și Nichita Stănescu sunt femei, că Tudor Vladimirescu este scriitor, că Mihai Eminescu este fotbalist, și că România se învecinează cu Germania și Franța!!! 
   Începem să depășim gradul acceptabil de prostie, și este grav! Avem o singură credință, televizorul, care zilnic, oră de oră, minut de minut, spală creiere... 
  Oare adevărata problemă este la noi?

R.M.

5 comentarii:

  1. Interesanta abordarea!! Din nefericire in mare parte este adevarata!! Ne ducem la fund rau de tot! As dori daca se poate sa-mi lasati o adresa de e-mail sau de fb, doresc neaparat sa iau legatura cu dvs!
    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Abordarea e normală, nu interesantă, iar, după știința mea, blogul e un bun mijloc de comunicare!
    Pe Bacovia femeie, n-am întâlnit-o, decât ca... Agatha Grigorescu-Bacovia... Dar încolo, ai dreptate, dragă autorule!
    N-o să te rog să-mi lași adresa de mail, te găsesc „aicișea”..., nu-i așa?...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar! de ce n-ai spus cine-i în poza aia?..., că unii poate cred că-i poza ta!!! Și-ți cer adresa...

      Ștergere
  3. Da, bună abordare, n-am prea înţeles cine e autorul... dar e bun oricine ar fi, ţinând cont că 90% din text am crezut că e profu'.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mă bucur că mesajul transmis a prins publicului. Nu am spus cine este în poză, deoarece am crezut că toată lumea știe că este Nichita Stănescu! Iar pentru cei ce vor "să ia legătura cu mine", mă pot găsi aici, pentru asta este blog-ul..

    P.S voi reveni cu alte postări!

    RăspundețiȘtergere